Новини
День скорботи і вшанування пам'яті жертв війни в Україні
Вшанування пам′яті дітей, які загинули від збройних агресій
4 червня – День вшанування пам’яті дітей, які загинули внаслідок збройної агресії РФ проти України. Наш заклад долучився до дня пам’яті. Вшанували загиблих хвилиною мовчання, переглянули відео: «Вшанування пам′яті дітей, які загинули від збройних агресій», « Не забудем, не пробачим», запалили свічки пам’яті.
Міжнародний день захисту дітей.
1 червня щорічно святкують Міжнародний день захисту дітей. Це свято стало символом дитячої щирої радості та надії на майбутнє.
Чудове свято для дітей відбулося у нашому закладі першого літнього дня.
Діти брали участь в святковій програмі «Дитячий бум», спортивних змаганнях, веселих стартах, козацькому гарті. Територія шкільного майданчику уквітчалась дитячими посмішками.
Нехай кожна дитина живе у люблячій сім’ї і має щасливе та безтурботне дитинство. І давайте не забувати, що чужих дітей не буває.
Останній дзвінок
Завершився навчальний рік. Останній шкільний дзвінок - 2022 у нашому закладі пролунав в онлайн-режимі.
Переглянути свято Останнього дзвоника https://youtu.be/601kukCzQNM
День вишиванки
Щороку третього четверга травня українці відзначають Всесвітній день вишиванки. Свято, покликане зберегти споконвічні традиції створення та носіння етнічного вишитого українського одягу, цього року припало на 19 травня.
Вишиванка – це наша національна гордість. Ще з сивої давнини відомо, що вишита сорочка є символом здоров’я та краси, оберегом щасливої долі та родової пам’яті. За традицією вишита сорочка передавалася з покоління в покоління, з роду в рід як родинна реліквія. Цей український оберіг пройшов крізь віки й нині символізує чистоту почуттів, глибину безмежної любові до Батьківщини.
Не перший рік у нашому закладі, як і у всій Україні, відзначають День вишиванки. Учні й вчителі нашого закладу одягли сьогодні вишиванки, взяли участь в онлайн вікторині й фото квесті до Дня вишиванки.
Міжнародний днем просвіти з питань мінної небезпеки
4 квітня офіційно проголошено Міжнародним днем просвіти з питань мінної небезпеки і допомоги в діяльності, пов’язаної з розмінуванням.
Небезпека, яку несе в собі використання цього виду озброєнь, має більш серйозні і більш тривалі соціально-економічні наслідки як для мирного населення держав, де є проблема мін, вибухонебезпечних предметів та замінованих об’єктів, як наслідок воєнних дій та військових конфліктів, так і для тих, хто використовує цю зброю у своєму арсеналі.
Декілька загиблих щороку – це трагічна реальність після завершення воєнних дій. Гинуть дорослі, намагаючись здати небезпечну знахідку до пункту прийому металобрухту або при спробі розібрати пристрій з метою отримати вибухову речовину; гинуть діти, які з цікавості підкладають боєприпаси у багаття.
Натрапити на небезпечну «іграшку» можна практично скрізь: у лісі, у окопі, на свіжозораному полі, на власному городі й навіть на вулицях міст. І якщо вибухові пристрої серійного зразка легко розпізнати за зовнішнім виглядом і діяти відповідно до ситуації, то саморобну вибухівку, що може з’явитися на вулицях міст і селищ, розпізнати набагато складніше. Небезпека терористичних актів, від яких не застрахована жодна країна світу, робить питання поводження із невідомими, залишеними без догляду речами украй актуальним.
Під вибухонебезпечними предметами слід розуміти будь-які пристрої, засоби, підозрілі предмети, що здатні за певних умов вибухати.
До вибухонебезпечних предметів належать:
• вибухові речовини — хімічні з'єднання або суміші, здатні під впливом певних зовнішніх дій (нагрівання, удар, тертя, вибух іншого вибухового пристрою) до швидкого хімічного перетворення, що саморозповсюджується, з виділенням великої кількості енергії і утворенням газів.
• боєприпаси - вироби військової техніки одноразового вживання, призначені для враження живої сили супротивника. До боєприпасів належать:
- бойові частки ракет;
- авіаційні бомби;
- артилерійські боєприпаси (снаряди, міни);
- інженерні боєприпаси (протитанкові і протипіхотні міни);
- ручні гранати;
- стрілецькі боєприпаси (набої до пістолетів, карабінів, автоматів тощо);
• піротехнічні засоби:
- патрони (сигнальні, освітлювальні, імітаційні, спеціальні);
- вибухові пакети;
- петарди;
• ракети (освітлювальні, сигнальні);
- гранати;
- димові шашки.
• саморобні вибухові пристрої - пристрої, в яких застосований хоча б один елемент конструкції саморобного виготовлення:
- саморобні міни-пастки;
- міни-сюрпризи, що імітують предмети домашнього побуту, дитячі іграшки
або речі, що привертають увагу.
У разі знаходження вибухонебезпечного пристрою ЗАБОРОНЕНО:
- наближатися до предмета;
- пересувати його або брати до рук;
- розряджати, кидати, вдаряти по ньому;
- розпалювати поряд багаття або кидати до нього предмет;
- приносити предмет додому, у табір, до школи.
Необхідно негайно повідомити поліцію або дорослих про знахідку!
Земля таїть багато небезпечних знахідок, на які можна натрапити під час прогулянок лісом, походів і стати їх жертвами, навіть, не підозрюючи про це. Ніхто не може гарантувати, що у землі під багаттям, розкладеним на лісовій галявині, немає снарядів часів війни.
Навігація
- Головна
- Новини
- Про школу
- Фотоальбом
- Контакти
- Громадська приймальня
- Пошта
- Школа успішних батьків
- Виховна робота
- Педколектив
- Робота з обдарованими дітьми
- Вибір підручників
- Накази
- СТОП булінг!!!
- Безпека життєдіяльності
- Мінна безпека
- Рух учнів
- Корисні посилання
- Положення про роботу закладу освіти
- Замовлення навчальних підручників та посібників
- Фізкультурно-оздоровчі заходи та спортивні змагання
- Методична робота
- Дистанційне навчання
- Стаття 30 Закону України "Про освіту"
- Правила поведінки здобувачів освіти
- Національна «гаряча лінія» з протидії насильству та захисту прав дитини
- Правила поведінки громадян на залізничному транспорті
- Інклюзивне навчання
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
Новини
Контакти
Адреса: 22022
Вінницька область Хмільницький район с.Сальниця
Тел.: 39-1-71
Email: school_salnitsa@ukr.net