Річний план
РОЗДІЛ 2. ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ
№ зп |
Об’єкт оцінки |
Місяці, відповідальні |
||||||||||
|
08 |
09 |
10 |
11 |
12 |
01 |
02 |
03 |
04 |
05 |
06 |
|
Напрям ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ |
||||||||||||
Вимога: Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці Критерій: Приміщення і територія закладу освіти є безпечними та комфортними для навчання та праці |
||||||||||||
1 |
Підготовка приміщення до нового навчального року. Шкільний огляд навчальних кабінетів щодо підготовки до нового навчального року. |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
2 |
Підготовка приміщення до опалювального сезону |
+ |
+
|
+
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Дотримання санітарно-гігієнічних вимог |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
4
|
Вивчення педагогічними працівниками рекомендацій інструктивно -методичних листів Міністерства освіти і науки України про особливості викладання базових навчальних дисциплін у 2022/2023 навчальному році. |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Правила внутрішнього трудового розпорядку для працівників закладу на 2022/2023 навчальний рік. |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Критерій: Заклад освіти забезпечений навчальними та іншими приміщеннями з відповідним обладнанням, що не обхідні для реалізації освітньої програми |
||||||||||||
1 |
Оснащення навчальних кабінетів |
+ |
+ |
|
|
|
|
+ |
|
|
+ |
+ |
2 |
Оснащення спортивного залу |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Оснащення комбінованої майстерні |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Обладнання в рамках реалізації проєкту «Нова українська школа» |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
5 |
Контроль дотримання планових лімітів на використання води, електроенергії |
постійно |
||||||||||
6 |
Контроль використання миючих та дезінфікуючих засобів |
постійно |
||||||||||
Критерій: Здобувачі освіти та працівники закладу освіти обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх |
||||||||||||
1 |
Журнал реєстрації інструктажів |
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
2 |
Класні журнали, сторінка інструктажів |
|
+ |
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
+ |
3 |
Анкети учнів, вчителів |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
4 |
Контроль за санітарний станом харчоблоку, навчальних кабінетів і приміщеннями школи. |
постійно |
||||||||||
5 |
Організація роботи з протипожежної безпеки |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
6 |
Організація роботи з питань охорони праці та здоров’я |
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
|
Критерій: Працівники обізнані з правилами поведінки в разі нещасного випадку зі здобувачами освіти та працівниками закладу освіти чи раптового погіршення їх стану здоров’я і вживають необхідних заходів у таких ситуаціях |
||||||||||||
1 |
Журнал реєстрації актів нещасних випадків |
|
+ |
+ |
|
+ |
|
|
+ |
|
|
+ |
2 |
Медичні книжки педагогічних та технічних працівників |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
3 |
Вивчення нормативних документів, державних, програм з питань охорони життя і здоров’я учнів, запобігання всім видам дитячого травматизму |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Організація роботи щодо профілактики різних видів захворювань. Проведення бесід та ГКК |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
5 |
Заходи щодо запобігання всім видам дитячого травматизму. Проведення бесід та ГКК |
щомісяця |
||||||||||
Критерій: У закладі освіти створюються умови для харчування здобувачів освіти і працівників |
||||||||||||
1 |
Харчування учасників освітнього процесу. Режим і графік харчування дітей. |
Щоденний контроль за якістю харчування |
||||||||||
2 |
Шкільне меню |
+ |
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
3 |
Приміщення їдальні та харчоблоку, дотримання санітарно-гігієнічних вимог |
|
+ |
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
4 |
Звіти про харчування дітей |
щомісяця |
||||||||||
5 |
Облік харчування в журналі обліку харчування відповідно до відвідування учнів навчальних занять та обліку відвідування у класному журналі. |
щоденно |
||||||||||
6 |
Норми та порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку |
Обговорення постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.21 Номер 305 Щоденний контроль з виконанням норм харчування |
||||||||||
Критерій У закладі освіти створюються умови для безпечного використання мережі Інтернет, в учасників освітнього процесу формуються навички безпечної поведінки в Інтернеті |
||||||||||||
1 |
Правила поведінки в інтернеті, захист персональних даних |
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Виховні бесіди з питань Інтернет-безпеки |
|
+ |
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
3 |
Спостереження за навчальними заняттями з метою контролю безпечного використання мережі Інтернет |
|
2-4 |
8 |
5-6 |
7 |
8 |
|
9-11 |
|
|
|
Критерій У закладі освіти застосовуються підходи для адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу, професійної адаптації працівників
|
||||||||||||
1 |
Протоколи педагогічних рад |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
2 |
Анкети вчителів, учнів |
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
3 |
Педагогічна рада Адаптація п’ятикласників |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
4 |
Спостереження за навчальними заняттями з метою вивчення особливостей адаптації першокласників |
|
|
|
|
+ |
+ |
|
|
+ |
|
|
5 |
Адаптація учнів 10 класу |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
6 |
Готовність учнів 9 класів до завершення навчання в основній школі |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
7 |
Готовність учнів 11 класу до закінчення школи |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
8 |
Готовність учнів 4 класу до навчання у школі ІІ ступеня |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
9 |
Робота з молодими вчителями |
|
|
+ |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
10 |
Аналіз роботи вчителів-предметників і класних керівників з учнями, які мають низький рівень навчальних досягнень. |
|
|
|
+ |
|
|
+ |
|
|
+ |
|
Вимога: Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації Критерій: Заклад освіти планує та реалізує діяльність щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі |
||||||||||||
1 |
Бесіди з попередження булінгу |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
2 |
Організації роботи з превентивного виховання. |
|
5-6 |
7-8 |
9-10 |
11 |
1-2 |
3-4 |
|
6 |
|
|
3 |
Індивідуальні програми розвитку. Контроль й оцінювання навчальних досягнень учнів в інклюзивному класі |
|
4 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
Критерій: Правила поведінки учасників освітнього процесу в закладі освіти забезпечують дотримання етичних норм, повагу до гідності, прав і свобод людини
|
||||||||||||
1 |
Анкети учнів, батьків, педагогів |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
+ |
|
2 |
Відвідування ГКК |
|
5-7 |
1-3 |
8-9 |
2-4 |
8-9 |
|
10-11 |
6 |
|
|
3
|
Звіти відвідування учнями освітнього закладу . Попередження пропусків навчальних занять здобувачами освіти |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
4 |
Перевірки запізнень і відвідування школи здобувачами освіти |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
5 |
Аналіз роботи класних керівників з питання контролю за відвідуванням занять учнями |
|
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
6 |
Робота з батьками здобувачів освіти щодо їх відповідальності за відвідуванням учнями занять |
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
7 |
Соціальний захист дітей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7.1
7.2
7.3
7.4
7.5
|
Планування заходів щодо реалізації програми “Соціально-правовий захист дітей” Аналіз працевлаштування випускників (дітей пільгової категорії) Обстеження житлово-побутових умов дітей-сиріт та дітей, які знаходяться під опікою Забезпечення безкоштовним харчуванням дітей пільгової категорії Складання соціологічних карт класів та школи, списків учнів по категоріям |
+
+ |
+
+
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Цивільний захист |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.1 |
Планування роботи |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.2 |
Підготувати і провести День ЦЗ
|
|
|
|
|
|
+ |
|
+ |
+ |
|
|
8.3 |
Здійснювати контроль за якістю проведення занять з предмету «Захист України» та основ здоров’я
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
8.4 |
Організувати показ навчальних і хронікальних фільмів з питань військово-патріотичного виховання
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
8.5 |
Провести шкільну спартакіаду допризовної молоді
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
8.6 |
Участь у Вахті пам’яті
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
8.7 |
Провести змагання:
- з цивільного захисту - з підтягування на перекладині - з бігу на - з човникового бігу 10х10 м |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
8.8 |
Складання календарного плану основних заходів з цивільного захисту на рік
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Складання списку особового складу школи для отримання засобів індивідуального захисту
|
+ |
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
10 |
Проведення наради за участю директора з питання: “Про дії колективу в разі отримання сигналів цивільного захисту”
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
11 |
Здійснення розрахунків на випадок евакуації шкільного майна, технічних засобів навчання та документації школи
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Розробка розрахунків для отримання обладнання та інвентарю цивільного захисту
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
Оформлення шкільного стенду цивільного захисту
|
|
+ |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
14 |
Організація перегляду фільмів з питань цивільного захисту учням 1-11-х класів
|
|
|
+ |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
Критерій: Керівник та заступники керівника (далі – керівництво) закладу освіти, педагогічні працівники протидіють булінгу (цькуванню), іншому насильству, дотримуються порядку реагування на їх прояви |
||||||||||||
1 |
Бесіди з попередження булінгу |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
2 |
Тренінги щодо попередження булігну |
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
3 |
Робота з учнями «групи ризику» |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Вимога: Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору Критерій: Приміщення та територія закладу освіти облаштовуються з урахуванням принципів універсального дизайну та/або розумного пристосування |
||||||||||||
1 |
Ремонт санвузлів |
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
2 |
Заходи щодо реалізації універсального дизайну |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
3 |
Ресурсна кімната. Обладнати інклюзивно -ресурсну кімнату |
Облаштування впродовж року |
||||||||||
Критерій: У закладі освіти застосовуються методики та технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
|
||||||||||||
1 |
Оформлення документації щодо організації роботи за індивідуальною формою навчання для дітей з особливими освітніми потребами. ІПР |
+ |
+ |
|
|
+ |
|
|
|
|
+ |
|
2 |
контроль |
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
3 |
Корекційно-розвивальні заняття |
|
+ |
|
|
|
+
|
|
|
|
|
|
4 |
Вивчити використання технологій, методів навчання, викладання, пристосування навчального матеріалу, програм до особистостей розвитку дитини у класах, де є діти з ООП |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Профілактична робота з учнями закладу щодо толерантного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами |
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
6 |
Консультування батьків дітей з ООП з особливостей навчання і розвитку дитини |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
7 |
Проходження асистентами вчителів, вчителями проходження тренінгів, курсів, семінарів з проблем інклюзивного навчання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Контроль за організацією роботи з дітьми з особливими освітніми проблемами за індивідуальною формою навчання |
постійно |
РОЗДІЛ 3. СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
№ зп |
Об’єкт оцінки |
Місяці, відповідальні |
||||||||||
|
|
08 |
09 |
10 |
11 |
12 |
01 |
02 |
03 |
04 |
05 |
06 |
Напрям: СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ |
||||||||||||
Вимога: Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень
|
||||||||||||
Критерій: Здобувачі освіти отримують від педагогічних працівників інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень
|
||||||||||||
1 |
Критерії оцінювання. Спостереження за навчальними заняттями з усіх навчальних предметів |
|
2-4 5-11 |
7,10 |
6,8,9,11 |
|
7,10 |
|
6,8,9, 11 |
|
|
|
2 |
Анкети учнів |
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
Критерій: Система оцінювання в закладі освіти сприяє реалізації компетентнісного підходу до навчання
|
||||||||||||
1 |
Відвідування уроків з метою вивчення питання реалізації компетентністного підходу |
08 |
09 |
10 |
11 |
12 |
01 |
02 |
03 |
04 |
05 |
06 |
1.1 |
На уроках укр мови та літератури у 5-11 класах |
5.6,8,9,11 |
11 |
6,5 |
11,5 |
8 |
|
7 |
9 |
10 |
|
|
1.2 |
На уроках укр мови та літератури у 5-11 класах |
6,8,9,11 |
11 |
5.6 |
11 |
8 |
|
7 |
9 |
10 |
9 |
|
1.3 |
На уроках іноземної мови |
6,8,9,11 |
|
6 |
11 |
5.8 |
|
7 |
9 |
10 |
|
|
1.4 |
На уроках іноземної мови у 8-11 |
8,11 |
11 |
9 |
5.11 |
8 |
|
8 |
9 |
|
|
|
1.5 |
На уроках зарубіжної літератури |
5-11 |
11 |
6 |
11 |
8 |
|
5 |
9 |
7 |
|
|
1.6 |
На уроках математики у початкових класах |
2-4 |
|
|
2 |
|
4 |
|
|
3 |
|
|
1.7 |
На уроках математики |
5-11 |
11 |
6 |
11 |
8 |
5 |
|
9 |
|
9 |
|
1.8 |
На уроках історії |
5-11 |
11 |
6 |
11 |
8 |
5 |
|
9 |
7 |
|
|
1.9 |
На уроках біології |
5-11 |
11 |
6 |
11 |
8 |
5 |
|
9 |
7 |
|
|
1.10 |
На уроках географії |
5-11 |
11 |
6 |
11 |
8 |
|
|
9 |
|
|
|
1.11 |
На уроках природознавства у 5 класах |
5 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
1.12 |
На уроках основ здоров’я |
5-9 |
|
6 |
7 |
8 |
|
|
9 |
|
|
|
1.13 |
На уроках фізики |
7-11 |
11 |
9 |
11 |
8 |
|
|
9 |
7 |
|
|
1.14 |
На уроках хімії |
7-11 |
11 |
9 |
11 |
8 |
|
|
9 |
7 |
|
|
1.15 |
На уроках трудового навчання |
5-11 |
5 |
6 |
11 |
8 |
|
|
9 |
10 |
|
|
1.16 |
На уроках фізичної культури |
2-11 |
11 |
6 |
11 |
8 |
|
5 |
9 |
11 |
|
|
1.17 |
На уроках мистецтва |
8-11 |
11 |
|
11 |
8 |
10 |
|
9 |
|
|
|
1.18 |
На уроках музичного мистецтва |
5.6.7 |
|
6 |
7 |
5 |
|
|
|
|
|
|
1.19 |
На уроках образотворчого мистецтва |
5-7 |
|
6 |
5 |
7 |
|
|
|
|
|
|
1.20 |
На уроках правознавства та ГО |
9,10 |
|
|
10 |
|
|
|
9 |
|
|
|
1.21 |
На уроках інформатики |
4-11 |
|
6 |
8 |
11 |
9 |
|
11 |
10 |
|
|
Критерій: Здобувачі освіти вважають оцінювання результатів навчання справедливим і об’єктивним
|
||||||||||||
1 |
Анкети учнів, батьків |
|
|
+ |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
Вимога: Застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти Критерій: У закладі освіти здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти |
||||||||||||
1 |
Протоколи педагогічних рад |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
2 |
Аналізи контрольних робіт |
|
|
|
|
4,9,11 |
5,6,7,8 |
|
|
|
+ |
|
3 |
Підсумкові накази |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
+ |
|
4 |
Результати ДПА, ЗНО |
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
Критерій: У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання
|
||||||||||||
1 |
Спостереження за Навчальними заняттями з усіх навчальних предметів |
|
11 |
6,8.5 |
7.9 |
2-4 |
5 |
9 |
11 |
4 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вимога: Спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання Критерій: Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання
|
||||||||||||
1 |
Графік роботи курсів за вибором та факультативів |
|
|
перевірка |
|
|
|
|
перевірка |
|
|
|
2 |
Заохочення та стимулювання учнів |
|
|
|
|
+ |
|
|
+ |
|
+ |
|
3 |
Анкети учнів |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
4 |
Спостереження за навчальними заняттями |
|
8 |
11 |
5 |
7 |
5 |
9 |
11 |
|
|
|
5 |
Щоденники здобувачів освіти |
|
|
8-11 |
|
|
5-6 |
|
7-9 |
10 |
|
|
Критерій: Заклад освіти забезпечує самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти
|
||||||||||||
1 |
Самооцінювання учасників освітнього процесу |
08 |
09 |
10 |
11 |
12 |
01 |
02 |
03 |
04 |
05 |
06 |
2 |
Спостереження за проведенням навчальних занять |
|
8 |
5 |
|
7 |
|
9 |
10 |
11 |
|
|
3 |
Відвідування ГКК |
|
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ 4. ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
|
||||||||||||
№ зп |
Об’єкт оцінки |
Місяці, відповідальні |
||||||||||
|
|
08 |
09 |
10 |
11 |
12 |
01 |
02 |
03 |
04 |
05 |
06 |
Напрям: ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ |
||||||||||||
Вимога: Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти
|
||||||||||||
Критерій: Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність
|
|
|||||||||||
1 |
Календарно-тематичні плани |
+ |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
2 |
Аналізи контрольних робіт |